Sznkzs.

Ennek a kpnek az elksztse.
--------------------------------------------
n kt kpszerkesztt hasznlok erre a: PhotoScape s a Foto Filtre Studiot.
A kp elksztse nagyon egyszer, szerintem.
-------------------------------------------------------------------------------

Ez lesz az alap kpnk, de mrete tl nagy, kisebbre vesszk.

Erre kat.

Majd erre.

Itt megadjuk a kpnk mrett, n 550 Pixelel szoktam szerkeszteni.
Ha szeretnnk szveget is tenni a kpre most rjunk r.
------------------------------------------------------------------------------------------
Keresnk egy sznkz kis fit, lehetleg "png" -gt.
Ha nincs, kivgjuk egy kpbl, s ehhez kell a Photo Filtre Sudio.

Ez lesz a "sznkz kisfi".
Vagy krbe vgjuk a "Polygon" kssel, vagy gy csinljuk ahogyan n tettem.

Kp - Sznkezels - RGBA alfa csatorna.

Jobb oldalon kat, a "varzsplcra" .

A varzsplca, kat, a fehr rszbe ill, arra amit ki szeretnnk vgni.
Oda fent, szerkeszt - kivgs.

s mr el is tnt a htternk.

Ki mentjk a kpnket.
----------------------------------------------------------------------------------
Ez a kis kitr utn folytatjuk a szerkesztst a PhotoScape - ben.

Alul kat, az "Objektum" -ra.

a F oldal alatt lv "kis zld kpre" kat.
Megjelenik egy tblzat, a legfelsre kat, a "Fot" -ra.

Ez jelenik meg, ki keressk a httr nlkli sznkz kisfinkat.
kat, r.

A sznk tl nagy az alap kphez mrten.
Vagy a tblzatban mretezzk t, vagy le "ok" -uk, s a kp sarknl nyomjuk ssze. Az a lnyeg hogy az alap kpen lv szemlyekhez j legyen a mrete.

Kb, ez a mret j lesz.

A sznks kis fit meg fogjuk s oldalra ki tesszk hogy ne legyen kpen.
Az alap kpet ki mentjk, valamilyen cmen s utna egy egyest (1) hogy ez lesz az els kpnk.

Ki mentjk.

n "kp 1" cmen mentettem.
(Fj nv -nl ltszik)

A kisfit egy kicsit "be toljuk" az alap kpbe.
Ne fljnk ami "ki lg" az majd nem fog ltszdni.

Ezt is mentjk, de ezt "kp 2" cmen.

A sznks kpet krlvev szaggatt vonal bal oldalon lev "+" jelre kat.
A kis fit megduplztuk.

A msodik kpet az els el tesszk, a hts kpet pedig ki hzzuk a kpbl.

gy nzz ki amikor ki hzzuk a msodik kpet.

Ezt is mentjk de most "kp 3" cmen.

Az oldalt kint lv sznks kpet megfogjuk s a bent lv kp el helyezzk. Majd a htst megint ki tesszk oldalra hogy ne ltszn a kpen.
----------------------------------------
Ezt az elbe rakst, ill a hts kp ki hzst addig folytatjuk amg ki nem
rnk az alap kp szlre.
--------------------------------------------------------------------------------------

Most a kpek egyestse kvetkezik, kat oda fent a "Gif animci"-ra.

Ez "gif" -es oldal.
Bal oldalon ki keressk azt a mappt amibe ki mentettk a kpeinket.

Egyesvel, szmsor szerint be hzgljuk a szerkesztbe.

Ha minden kp bent van, be tudjuk lltani hogy milyen gyorsan mozogjon, az "id belltsa". kat r s belltani az idt.
-------------------------------------------------------------------------------------
Most gy nzz ki.

Ugye szebben nzne ki keretben,lehetsges.
A keretet csak gy lehet r tenni hogy mi eltt egyestennk (gif, animls) minden mozgsra kln - kln kell a keretet r tenni.
Ha ms mdon tennnk r a sznk keresztl menne a kereten.
------------------------------------------------------------------------------------
Ez a fajta mozgs nagyon egyszeren megoldhat.
Mg egy kp amely ezzel a mdszerrel kszlt.

|